Pewnie nie jeden raz zdarzyło Ci się, że zgubiłeś bardzo ważną rzecz i zrobiłeś wszystko by ją znaleźć: przetrząsłeś szuflady, zajrzałeś pod szafę i dywan, a nawet wywróciłeś do góry nogami worek na śmieci. Gdy jednak poszukiwania nie przyniosły oczekiwanego skutku, machnąłeś ręką, a po czasie okazało się, że ten przedmiot znajdował się w najmniej oczekiwanym miejscu.
Organizer na drobiazgi ma sprawić, że taki scenariusz już więcej się nie powtórzy i wszystko będzie się trzymać Twoich planów. Dobra organizacja jest nie do przecenienia przy dzisiejszym tempie życia. Towarzyszy nam niemal na każdym kroku - od pobudki, przez osiem godzin w pracy, a także wieczorem, szykując się do wyzwań kolejnego dnia. Każdy, nawet najmniejszy, szczegół może wpłynąć na to, że Twoje plany nie dojdą do skutku. Podstawą organizacji jest jednak porządek, a ten nigdy nie będzie osiągalny, jeśli w Twoim domu lub
biurze panuje chaos. Organizery i
pudła to najprostsza metoda, by pokonać chochlika, który ciągle coś przed Tobą chowa, a przez to opóźnia Cię we wszystkich czynnościach. Jak dowiedli Amerykanie, każdy człowiek potrafi zgubić nawet dziewięć rzeczy w ciągu jednej doby, a na jej szukanie przeznacza ok. 15 minut. Zgadnijmy - to właśnie ten kwadrans zdecydował, że nie zdążyłeś na tramwaj, a potem trafiłeś na dywanik u szefa. A to dopiero początek nerwów, bo gdy w pośpiechu rozpoczynasz urzędowanie, w niewyjaśnionych okolicznościach znikają dokumenty, które potrzebne Ci są „na wczoraj”. W tej sytuacji segregowanie i trzymanie ręki na pulsie ułatwi
organizer na biurko, którego wykorzystanie nie ogranicza się bynajmniej do prac biurowych. Równie przydatny może okazać się również w domu do selekcjonowania poczty. No właśnie, pewnie dotąd myślałeś, że organizery i pudła, to akcesoria nierozerwalne z urzędami, kancelariami i innymi oficynami. Tymczasem coraz odważniej wkraczają one w scenerię naszych mieszkań, a nawet towarzyszą nam w drodze, jak np.
organizer do torebki. Stały się na tyle funkcjonalne, że wypada im poświęcić nieco więcej uwagi.