Program lojalnościowy


1. Jak to działa?

Za zakupy w sklepie otrzymujesz punkty, 1 złotówka wydana na produkt to 1 punkt w programie.
Punkty nie są naliczane za koszty dostawy i innych usług. Punkty można dodatkowo otrzymać za takie czynności jak :

 

    Twoje pierwsze zamówienie + 500 pkt

    zapis do newslettera + 300 pkt.

    ocena produktu + 100 pkt

    najbardziej wartościowe oceny + 100 pkt.

 

Punkty za pierwsze zamówienie naliczą się automatycznie. Opinie o produkcie możesz złożyć bezpośrednio z Twojego konta w naszym sklepie (zakładka Oceń produkt), link do formularza oceny produktów otrzymasz również po realizacji zamówienia. Na Twoim koncie w zakładce Newsletter możesz zapisać się do newslettera, jeżeli nie zrobiłeś tego podczas składania zamówienia. 

Punkty za zamówienie mają status oczekujących do momentu realizacji zamówienia, wtedy staną się aktywne. Punkty za opinię o produkcie pojawią się na koncie dopiero po ich akceptacji przez pracownika sklepu. Najbardziej wartościowe naszym zdaniem opinie zostaną nagrodzone dodatkowym bonusem 100 pkt. Punkty za zapisanie się do newslettera automatycznie stają się aktywne.

Bony programu lojalnościowego nie sumują się z innymi rabatami.

2. W jaki sposób stać się uczestnikiem programu lojalnościowego?

Jeżeli składając zamówienie w naszym sklepie utworzyłeś konto, zostałeś automatycznie aktywnym uczestnikiem programu lojalnościowego. Utworzenie konta polega wyłącznie na podaniu hasła do konta podczas składania zamówienia, adres e-mail automatycznie jest loginem do konta. Adres strony logowania to https://kupmeble.pl/user/sign-in
 

Jeżeli nie utworzyłeś konta w trakcie składania zamówienia, możesz to zrobić w dowolnym momencie na stronie https://kupmeble.pl/user/registration.
Jeżeli dokonałeś wcześniej zakupów w naszym sklepie (od 01.06.2018r), tworząc konto automatycznie przypiszemy punkty za wcześniejszą Twoją aktywność.

 

 
Ważne: adres e-mail podany podczas zakładania konta musi być taki sam jaki był wykorzystany przy składaniu wcześniejszych zamówień.
 

3. Jak sprawdzić stan punktów?

Ilość zdobytych punktów można sprawdzić logując się na swoje konto https://kupmeble.pl/user/sign-in w zakładce “Program lojalnościowy”, gdzie znajduje się szczegółowa historia. W momencie złożenia zamówienia punkty od razu pojawiają się na koncie natomiast ich aktywacja następuje wraz ze zmianą statusu zamówienia na “zrealizowane”.
 

 

4. Na co możesz wymieniać punkty?

Punkty możesz wymieniać na bony wartościowe oraz atrakcyjne rabaty na wybrane grupy produktów. Pełna lista aktualnie dostępnych bonów znajduje się na koncie każdego z użytkowników programu oraz jest pokazywana w koszyku zalogowanym użytkownikom. Bony są aktywne dopiero po osiągnięciu wystarczającej liczby punktów uprawniających do ich wykorzystania.
 


 

5. W jaki sposób wykorzystać punkty?

Aby wykorzystać punkty należy zalogować się na stronie sklepu https://kupmeble.pl/user/sign-in, dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie wybrać bon, który chcemy wykorzystać. Kliknięcie w wybrany aktywny bon spowoduje naliczenie rabatu i zmianę ceny w koszyku.
 

Jeżeli dodamy produkty do koszyka nie będąc zalogowanym użytkownikiem, w koszyku pojawi się link, który umożliwi szybkie zalogowanie się i pokazanie bonów oraz ilości punktów, które są do wykorzystania.

 

Jeżeli nie posiadasz konta, a dokonywałeś w ostatnich 12 m-cach zamówienia w naszym sklepie, możesz w tym miejscu utworzyć konto a system automatycznie połączy punkty zebrane do tej pory i wyświetli dostępne bony. Warunkiem jest założenie konta tym samym adresem mail, który był użyty podczas składania wcześniejszych zamówień.

6. Co w przypadku zmian w zamówieniu?

W przypadku zwrotów produktów, anulowania zamówienia czy też innych zmian w zamówieniu, punkty są automatycznie wyrównywane do stanu po zmianie.

7. Jak długo ważne są punkty?

Punkty są ważne przez cały czas trwania programu lojalnościowego. W przypadku zakończenia programu lojalnościowego punkty zostaną utracone. Sklep o takiej sytuacji poinformuje użytkowników z wyprzedzeniem, informacja o terminie zakończenia programu pojawi się na koncie klienta. Do tego czasu będzie możliwe wykorzystanie zebranych wcześniej punktów.