Koszty dostawy wyszczególnione są na karcie każdego produktu. Przy zamówieniach, w których wartość zakupionych produktów przekracza kwotę 3500 zł transport jest zawsze bezpłatny. Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, wyłącznie na terenie Polski. O szczegółach dostawy informujemy w dniu wysyłki przesyłając mailem dokładne informacje m.in. numer listu przewozowego oraz link do strony firmy kurierskiej, pod którym można sprawdzić status przesyłki.
Przy zamówieniach powyżej 3000 zł konieczna jest wpłata 30% zaliczki przed realizacją zamówienia, pozostała część może być płatna zarówno przelewem jak i gotówką przy odbiorze.
W przypadku wysyłki kurierem DPD automatycznie w dniu dostawy wysyłany jest sms z numerem telefonu do kierowcy oraz planowaną godziną doręcznia. W przypadku innych firm kurierskich nie mamy takiej możliwości, kurier powinien jednak kontaktować się przed samą dostawą. W przypadku nieudanej pierwszej próby doręczenia, staramy się aby taki numer uzyskać oraz określić przewidywaną godzinę dostawy w kolejnym dniu roboczym.
Godziny doręczeń są różne dla różnych oddziałów firmy kurierskiej. Kurierzy starają się dopasować do klientów indywidualnych i dostarczać przesyłki w godzinach popołudniowych, nie zawsze jest to jednak możliwe. Jeżeli dostawę możecie Państwo przyjąć wyłącznie w takich godzinach prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w uwagach zamówienia. Sprawdzimy taką możliwość przed wysyłką mebli, skorzystamy z usług innej firmy kurierskiej lub zaznaczymy odpowiednią opcję na liście przewozowym, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami, o których wcześniej poinformujemy.
Przy dostawie mebli, których masa przekracza 30 kg oraz przy przesyłkach paletowych kurier nie doręcza paczek “pod drzwi”, należy zorganizować pomoc we wniesieniu poszczególnych paczek. Kurier ściągnie paletę z auta oraz podjedzie nią możliwie blisko wejścia, do pierwszej przeszkody, następnie należy już we własnym zakresie pownosić poszczególne paczki z palety do mieszkania.
Przy przyjęciu dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie stanu opakowań w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzeń prosimy jej nie przyjmować lub spisać przy dostawie protokół szkody.
Protokół powinien być spisany zgodnie ze stanem faktycznym, czyli powinien zawierać informację, że opakowanie było uszkodzone. Jeżeli uszkodzeniu uległ produkt a opakowanie nie było uszkodzone, prosimy o taką informację mailową, zdjęcia opakowania oraz uszkodzenia, a podejmiemy działania mające na celu pilną wymianę uszkodzonych elementów.
Odmowa przesyłki w innym przypadku niż ewidentne uszkodzenie paczki, w szczególności przy zamówieniach wysłanych "za pobraniem", może wiązać się z obciążeniem przez sklep kosztami przesyłki oraz zwrotu towaru. Zamówienie można anulować najdalej do momentu wysłania mebli przez sklep.
Termin realizacji podawany na stronach produktów jest maksymalnym terminem, jaki potrzebujemy na zorganizowanie wysyłki mebli. O dokładnym terminie realizacji informujemy w momencie potwierdzenia zamówienia. W dniu wysyłki informujemy o tym fakcie mailowo, a w przypadku przesyłek wielkogabarytowych telefonicznie.
Termin realizacji to termin potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki. Większość przesyłek dostarczanych jest w kolejnym dniu roboczym od wysyłki, niemniej kurierzy zastrzegają możliwość dostawy w ciągu dwóch dni roboczych.
W przypadku zamówienia kilku produktów z różnymi terminami realizacji, produkty dostarczane są oddzielnie. Możliwe jest ustalenie ze sklepem, aby wszystkie meble zostały skompletowane na magazynie i dostarczone razem z ostatnim produktem, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami.
Dostępne formy płatności:
Sklep może prosić o przedpłacenie częściowej zaliczki przed wykonaniem zlecenia jeżeli: produkt wykonywany jest pod zamówienie klienta, jeżeli zamówienie jest znacznej wartości lub jeżeli sklep ma wątpliwości co do jego autentyczności.
Płatności odroczone dla instytucji publicznych (szkół, przedszkoli, urzędów)
Dajemy możliwość płatności za zamówienie po dostawie, dotyczy to wyłącznie jednostek publicznych. Dostępne terminy płatności to 7 lub 14 dni po dostawie. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest złożenie go w formie pisemnej z pieczątką urzędu oraz podpisem osoby upoważnionej. Poniżej przykładowy druk zamówienia, który można wykorzystać do tego celu, wypełnić zeskanować i przesłać do nas mailem.
Jeżeli wymagana jest faktura z datą z roku 2024 skontatuj się z nami a wystawimy fakturę z datą grudniową mimo, że realizacja zamówienia będzie w przysżłym roku.
Druk zamówienia jednostki publiczne
Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i sprawdzone. Niektóre produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia klientowi produktów bez wad.
Reklamację można złożyć w dowolnej formie, np. mailem lub pocztą. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecamy załączenie zdjęć obrazujących powstały problem.
Do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy podać numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży. Reklamacje rozpatrywane są w trybie pilnym, a odpowiedź na zgłoszoną reklamację przesyłana jest w formie pisemnej z informacją w jaki sposób zostanie ona załatwiona i w jakim terminie.
Z zamówienia można zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru. Zwrotom nie podlegają meble, które zostały wykonane indywidualnie, lub zmienione wg. indywidualnych preferencji klienta. Produkty tapicerowane w naszym sklepie wykonywane są wyłącznie pod zamówienie klienta, w związku z czym prawo do zwrotu w takich przypadkach nie przysługuje, na podstawie art 38 pkt 2 ustawy o prawach konsumenta. Tabela kolorów pokazana na stronie ma charakter orientacyjny, są to wybrane próbki tapicerek, próbki wybranych kolorów wysyłamy pocztą na życzenie.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientom nie będącym jednocześnie konsumentami, a więc w myśl art. 43.1 Kodeksu Cywilnego będącego przedsiębiorcą nabywającym rzecz w celu związanym z działalnością zawodowa lub gospodarczą.
Procedura zwrotu towaru:
1) Złożenie w dowolnej formie oświadczenia odstąpienia od umowy zawieranej na odległość - wzór oświadczenia.
2) Odesłanie towaru na własny koszt. Jeżeli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę do 300 zł.
3) Po sprawdzeniu przesyłki przez pracownika magazynu wystawiamy fakturę korygującą. Sklep może umniejszyć wartość wpłaty w przypadku, gdy produkt będzie uszkodzony lub będzie nosił widoczne ślady użytkowania, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4) Potwierdzenie kopii faktury korygującej mailem lub pocztą.
5) Zwrot wpłaconych pieniędzy za zakupiony mebel oraz koszt dostawy opłacony przy składaniu zamówienia. Należność zwracana jest na konto, z którego zaksięgowaliśmy wpłatę. W przypadku przesyłek płatnych gotówką przy odbiorze niezbędne jest przesłanie nam numeru konta.
UWAGA: Produkty zwracane nie muszą być w oryginalnych opakowaniach, prosimy jednak o ich staranne zapakowanie, gdyż sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie zleconym przez Klienta.
Do wielu produktów z naszej oferty możesz zamówić bezpłatne próbki kolorystyczne. Na karcie takiego produktu znajdziesz klawisz do formularza zamówienia próbek, w którym prosimy o podanie danych adresowych oraz określenie kolorystyki, która Cię interesuje.
Możesz również złożyć zamówienie, a w uwagach wpisać prośbę o przesłanie próbek. Takie zamówienie zostanie zapisane, ale jego realizacja rozpocznie się w momencie potwierdzenia przez Ciebie wybranego koloru.
Wysyłane przez nas próbki to pocięte, niewielkie kawałki tkanin, drewna czy innych materiałów, z których wykonany jest mebel. Dzięki nim możesz dokładnie określić strukturę i kolor mebla oraz upewnić się, że na pewno jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Zachęcamy do zamawiania takich próbek kolorystycznych, ponieważ zdjęcia kolorów nie zawsze oddają ich rzeczywisty odcień i na każdym monitorze mogą one inaczej wyglądać.
Próbki wysyłamy w kopercie, listem zwykłym priorytetowym, który w ciągu 2-3 dni roboczych trafia do skrzynki pocztowej. W kopercie znajdziesz również naszą wizytówkę z numerami telefonów oraz adresem mailowym. W celu potwierdzenia koloru, prosimy o kontakt ze sklepem. Próbki są bezpłatne i bezzwrotne.
JAK ZAMAWIAĆ?
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zamówienie możesz również złożyć telefonicznie lub przesyłając nam wiadomość mailem.
2. Jak zamówić produkty na stronie internetowej?
Wchodząc na kartę produktu, wybierasz interesujące Cię opcje, jeżeli przy danym produkcie takie się znajdują, np. kolor, rozmiar, a następnie dodajesz produkt do koszyka. W dalszych krokach wybierasz sposób płatności (przelew, pobranie, raty) oraz formę dostawy (odbiór osobisty, wysyłka kurierska, odbiór w punkcie odbioru). Następnie podajesz dane do wysyłki oraz faktury i przechodzisz do podsumowania. Jeżeli wybrałeś płatność przelewem lub na raty, po akceptacji podsumowania zostaniesz przekierowany do strony płatności lub do wniosku kredytowego on-line.
3. W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Każde złożone zamówienie automatycznie potwierdzane jest w formie mailowej. Na adres mail podany podczas składania zamówienia otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym będą wszystkie informacje podane wcześniej na stronie oraz wyszczególnione produkty, które zakupiłeś.
4. Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerami 61 622 97 30, 502 701 605 lub 535 511 513, od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Możesz też w każdej chwili wysłać do nas zapytanie mailem na adres [email protected] lub bezpośrednio z formularzy kontaktowych, znajdujących się na karcie każdego produktu. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać w trybie pilnym, jeżeli jednak pytanie złożysz w dniu roboczym, po godzinach naszej pracy, odpowiedź otrzymasz w następnym dniu roboczym.
5. W jakich godzinach możliwy jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8-16. Jedynym dniem roboczym kiedy sklep jest zamknięty jest Wigilia.
6. Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?
Tak, możesz to zrobić, najprościej składając zamówienie, a w uwagach podając informację, że nie ma być realizowane do czasu jego potwierdzenia lub podając konkretny termin wysyłki po którym ma być ono realizowane. Rezerwację możemy też przyjąć mailowo lub telefonicznie, w takim przypadku okres na jaki możemy produkt zarezerwować to 7 dni.
7. Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Wszystkie ceny podawane na stronie to ceny brutto i zawierają 23% podatku VAT. Dotyczy to zarówno cen mebli, dopłat za usługi dodatkowe, jak i kosztów transportu oraz dostaw.
8. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Nie, zamówienie możesz złożyć nie zakładając konta. Pamiętaj jednak, że założone konto możesz w każdej chwili usunąć! Plusy posiadania konta klienta to m.in. zapamiętanie wszystkich danych, których przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał podawać. Dodatkowo, mając konto klienta, masz wgląd w status zamówienia, historię zamówień oraz dostęp do programu lojalnościowego, dzięki któremu otrzymujesz punkty za zakupy w naszym sklepie, które następnie możesz wymieniać na bony zakupowe.
9. Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Tak, zawsze dajemy wybór i każdy produkt możesz zamówić “za pobraniem”, czyli z płatnością gotówką przy odbiorze. Jedynie w przypadku zamówień o wartości > 3500 zł wymagamy wpłaty 30% zaliczki, pozostała część może być płatna gotówką lub przelewem.
10. Czy przy zamówieniu mebli muszę wpłacić zaliczkę?
Zaliczka jest wymagana w przypadku, kiedy wartość zamówienia przekracza 3500 zł lub jeżeli produkt, który zamawiasz jest wykonywany indywidualnie, tzn. zmieniamy jego parametry np. wymiary zgodnie z Twoim życzeniem, na inne niż te w standardowej ofercie prezentowanej na stronie.
11. Czy jest możliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach?
Tak. Każde większe zamówienie traktowane jest indywidualnie, możemy w takich przypadkach indywidualnie wycenić koszt dostawy lub zaoferować dodatkowy rabat. W takim przypadku prosimy o przesłanie mailem listy produktów, którymi jesteś zainteresowany, a zwrotnie przygotujemy indywidualną ofertę. Takie oferty przygotowywane są wyłącznie w formie pisemnej.
12. Gdzie można zobaczyć meble?
W naszej ofercie posiadamy kilka tysięcy produktów w niezliczonej liczbie wariantów i opcji, są to produkty wielu różnych producentów i importerów. Niestety nie posiadamy własnego salonu, jeżeli jednak chciałbyś przed zakupem zobaczyć mebel, napisz do nas. Możemy sprawdzić czy producent w okolicy Twojego miejsca zamieszkania posiada jakiś salon stacjonarny lub czy któraś z sieci handlowych, dostępnych na rynku, ma te produkty w swojej ofercie.
Pamiętaj też, że przy wielu produktach udostępniamy możliwość zamówienia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek kolorystycznych - na podany przez Ciebie adres, listem priorytetowym wysyłamy kawałki tkanin, drewna i płyty meblowej, abyś mógł zobaczyć dokładny kolor i strukturę materiału.
13. Czy dostępna jest usługa montażu mebli?
Nie świadczymy usług montażu. Do każdego produktu załączona jest instrukcja montażu. Jeżeli nie wiesz czy poradzisz sobie sam z montażem, napisz do nas. Taką instrukcję możemy przesłać jeszcze przed zakupem, pomoże Ci to ocenić stopień skomplikowania montażu. Możemy też napisać, jaki naszym zdaniem jest stopień jego trudności dla konkretnego produktu.
14. Czy mogę zamówić mebel w innym wykonaniu niż prezentowany na stronie?
Często tak, ale nie zawsze. W przypadku mebli polskich producentów zmiana wymiarów czy kolorystyki często jest możliwa, musimy jednak każdorazowo zapytać i potwierdzić taką możliwość. W przypadku produktów importowanych nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian. Zachęcamy jednak do zadawania pytań jeżeli czujesz, że zmiana parametrów będzie dla Ciebie istotna!
15. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Nie wysyłamy mebli za granicę. W takim przypadku możesz meble odebrać od nas własnym kurierem. Jeżeli jest to przesyłka wysyłana za granicę kraju, zalecamy jej odbiór na palecie lub własnym transportem. Zwracamy też uwagę, że za granicą kraju nie świadczymy usług gwarancyjnych oraz serwisowych.
16. Czy dany produkt jest dostępny w innym kolorze?
Wszystkie dostępne kolory pokazane są przy każdym produkcie w formie konfiguratora cech lub zdjęć produktów w różnych wariantach kolorystycznych. Jeżeli produkt nie jest pokazany w kolorze, który Cię interesuje to znaczy, że nie jest w takim dostępny. Pamiętaj, że warto zapytać obsługę sklepu o możliwość indywidualnego wykonania.
17. Gdzie mogę znaleźć opinie o sklepie?
Oceny o naszym sklepie możesz sprawdzić na niezależnych portalach, takich jak Opineo, Ceneo czy też Opinie Google. Mamy również własny system zbierania ocen. Wszystkie oceny naszych klientów prezentujemy na stronie sklepu https://kupmeble.pl/opinie-sklepu. Każdy klient, który ocenia naszą obsługę ma prawo ocenić również produkty, które u nas zakupił. Oceny produktów prezentowane są przy każdym produkcie w formie opisu oraz oceny punktowej w formie gwiazdek przydzielanych za funkcjonalność, jakość i wygląd mebla.
ZŁOŻYŁEŚ ZAMÓWIENIE, CO DALEJ?
1. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Oczywiście tak! Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas automatycznego maila z potwierdzeniem jego złożenia. W następnym kroku pracownik sklepu skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, potwierdzając zamówienie oraz termin jego realizacji. Każda kolejna informacja związana z zaksięgowaniem płatności lub nadaniem przesyłki będzie do Ciebie wysłana w formie maila. Ostatnim krokiem jest status zrealizowania zamówienia, który otrzymasz po odbiorze przesyłki, w załączeniu tego maila znajdziesz rachunek za zakupy.
2. Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?
Każdy produkt objęty jest 2 letnią rękojmią sprzedawcy. Rękojmia jest wyłączona jedynie w przypadku zamówienia produktów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (na firmę). Większość z produktów posiada również dodatkową gwarancję producenta. Szczegółowe warunki znajdują się na karcie gwarancyjnej i są różne dla każdego producenta.
3. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Dokument ten jest wysyłany po realizacji zamówienia w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres mailowy.
4. Czy jest możliwa wymiana towaru?
Jeżeli otrzymałeś produkt zgodny z zamówieniem i chciałbyś go wymienić na inny należy dokonać jego zwrotu na warunkach odstąpienia od umowy, a następnie zamówić nowy.
5. Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie?
Zamówienie można zmodyfikować lub anulować w każdym momencie, jednak nie dalej niż do momentu jego wysłania.
6. Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?
Poinformuj o tym obsługę sklepu, a zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli wcześniej zostało ono opłacone, środki zostaną zwrócone w całości na Twoje konto. Zamówienie można anulować najdalej do momentu jego wysłania.
7. Co mam zrobić, jeżeli otrzymam niewłaściwy produkt?
Zgłoś to obsłudze sklepu oraz prześlij zdjęcia (mailem lub sms-em). Ułatwi nam to i przyspieszy rozwiązanie tego problemu. Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś, zostanie on bezpłatnie wymieniony na prawidłowy.
8. Co zrobić jeżeli nie dostarczono części lub całego zamówienia?
Zgłoś to obsłudze sklepu, a wyjaśnimy sprawę i rozwiążemy problem. Jeżeli w transporcie kurierskim paczki zostaną rozdzielone, np. kurier doręczający nie zmieści wszystkich paczek na auto lub którejś z nich zapomni, doręczone będę one kolejnego dnia roboczego.
9. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
Jeżeli chcesz zmienić termin dostawy, który był wcześniej potwierdzony przez pracownika sklepu, poinformuj nas o tym. Jeżeli termin jest późniejszy niż ten potwierdzony, przetrzymamy produkt i wyślemy go w terminie późniejszym. Jeżeli chcesz, aby towar dotarł szybciej niż to zostało potwierdzone w zamówieniu, to nie możemy tego zagwarantować, jednakże zrobimy co w naszej mocy, aby przyspieszyć realizację.
10. Co w przypadku uszkodzenia w transporcie?
Przede wszystkim prosimy nas o tym poinformować, przesłać zdjęcia obrazujące uszkodzenie oraz zdjęcia samego opakowania, co usprawni nam proces rozpatrzenia reklamacji. W takich sytuacjach oczywiście wymieniamy uszkodzone elementy na nowe, prosimy jednak wcześniej o informację, które elementy, zgodnie z oznaczeniami na instrukcji montażu, mamy wysłać. W przypadku kiedy opakowanie produktu było uszkodzone, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody oraz zaznaczenie tego faktu na tym protokole. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono po dostawie, to pracownik sklepu wyda dyspozycję, aby kurier podjechał na spisanie takiego protokołu w kolejnym dniu roboczym.
11. Czy mogę wystawić opinię w sklepie internetowym www.kupmeble.pl?
Kilka dni po realizacji zamówienia wysyłamy e-mail z prośbą o taką ocenę. Każdy klient może ocenić zarówno sklep, jak i produkty, które zakupił. Jeśli posiadasz konto klienta, zamówione produkty możesz ocenić w każdym momencie, wystarczy tylko, że się zalogujesz.
PŁATNOŚCI
1. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
Dostępne formy płatności to przelew tradycyjny, przelewy elektroniczne PayU (karta kredytowa, przelew elektroniczny, Blik), płatność gotówką przy odbiorze oraz zakupy na raty (PayU, CA Raty, Raty Santander).
2. Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?
Tak, oczywiście. Współpracujemy z firmą PayU, która obsługuje ten rodzaj płatności. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie https://www.payu.pl/metody-platnosci.
3. Gdzie mogę znaleźć numer konta, na który należy wpłacić pieniądze?
Dane do przelewu znajdują się zawsze na potwierdzeniu zamówienia, jest to nasz numer konta. Dokonując płatności elektronicznych przez system PayU, numer konta odbiorcy jest inny, jednak środki ostatecznie trafią na nasz numer rachunku.
4. Problemy z płatnością online.
W przypadku problemów z płatnością elektroniczną prosimy o ich zgłoszenie obsłudze sklepu. Jeżeli płatność przez PayU z jakiegoś powodu nie powiedzie się, możesz złożyć zamówienie ponownie, aby powtórzyć tą operację, a poprzednie zamówienie anulujemy. Możesz też w takim przypadku uregulować płatność na konto podane w potwierdzeniu zamówienia, prosimy tylko o informację, że taka sytuacja miała miejsce, a zmienimy w systemie formę płatności z przelewu elektronicznego na przelew tradycyjny.
5. Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
Tak, współpracujemy z trzema systemami ratalnymi: Raty Santander, Credit Agricole Raty oraz Raty PayU. Linki do kalkulatorów rat znajdują się w koszyku oraz na karcie produktu, a wszystkie szczegółowe informacje na temat procedur ratalnych znajdziesz na stronie https://kupmeble.pl/zakupy-na-raty.
DOSTAWA
1. Ile trwa dostawa?
Czas realizacji podany jest na stronie każdego produktu, a dodatkowo potwierdzany jest telefonicznie lub mailowo po złożeniu zamówienia. Zwracamy uwagę, że termin realizacji to czas potrzebny na przygotowanie mebli do wysyłki, do tego należy doliczyć 1 do 2 dni na samą przesyłkę kurierską. W większości przypadków kurierzy dostarczają przesyłki kolejnego dnia od nadania.
2. Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy podany jest na stronie każdego produktu. Dodając produkt do koszyka widzimy pełne podsumowanie. Podany koszt dostawy dotyczy zawsze formy płatności przelewem, w przypadku przesyłek za pobraniem koszt dostawy może być wyższy. Wysokość tej dopłaty jest widoczna w koszyku, po dodaniu produktu. Przy zamówieniach > 3,5 tys. zł dostawa jest zawsze darmowa.
3. Czy dostawa obejmuje wniesienie?
W przypadku przesyłek do 30 kg wniesienie jest bezpłatne. Zwracamy uwagę, że w przypadku paczek gabarytowych (szczególnie długie i ciężkie paczki) kurier może potrzebować pomocy przy wniesieniu, nawet jeżeli waga ta nie została przekroczona. W przypadku przesyłek paletowych kurier ściągnie paletę z samochodu i podjedzie nią możliwie najbliżej wejścia domu/mieszkania (do pierwszej przeszkody np. krawężnik, schody). Po podpisaniu odbioru, poszczególne paczki z palety należy zdjąć i przenieść do mieszkania we własnym zakresie.
4. Co to oznacza, że przesyłka jest wysyłana na palecie?
Przesyłka paletowa to przesyłka najczęściej składająca się z kilku paczek, zapakowanych na drewnianej palecie. Paczki są ułożone, spięte i zafoliowane, zostaną dostarczone dokładnie w takim stanie, jakim zostały zapakowane na magazynie. Jest to bardzo bezpieczna forma transportu, ponieważ paczki nie są przenoszone i przewożone na taśmach w sortowniach kurierskich. Kurier dostarczy taką przesyłkę pod wskazany adres, ściągnie paletę z auta (podjedzie możliwie najbliżej wejścia domu / bloku / garażu itp.), poszczególne paczki należy zdjąć z palety i wnieść do mieszkania we własnym zakresie.
5. Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, każde zamówienie można zamówić z odbiorem osobistym w naszej firmie w Gowarzewie k. Poznania. Udostępniamy też formę odbioru osobistego w punktach Pickup DPD na terenie całego kraju, dotyczy to jednak niewielkich przesyłek i ta forma nie jest dostępna dla wszystkich produktów.
6. Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?
Wszystkie produkty staramy się pakować możliwie najbezpieczniej. Każda paczka to karton, styropian i wkładki tekturowe. Niestety nawet najlepsze zabezpieczenie nie daje gwarancji, że w transporcie nic się nie uszkodzi. Prosimy sprawdzać stan opakowań przy odbiorze. Jeżeli paczki noszą ślady uszkodzenia, prosimy ich nie przyjmować lub spisać protokół szkody, zgodny ze stanem faktycznym. W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji w sklepie, a uszkodzone elementy zostaną wymienione na nowe.
7. Czy mogę zmienić adres do wysyłki?
Adres do wysyłki może być zmieniony do momentu wysłania zamówienia. Jeśli towar zostanie odebrany przez kuriera, istnieje możliwość przekierowania przesyłki, co może wiązać się z dodatkowymi opłatami.
8. Jakie są sposoby dostawy zamówionego towaru?
Towary wysyłamy za pośrednictwem różnych firm kurierskich, takich jak DPD, DHL i Pocztex (paczki) oraz Pekaes, Schenker, Raben (palety). W przypadku większych przesyłek korzystamy również z usług firmy DTS, specjalizującej się w przewozie mebli.
Z uwagi na różnorodne wymiary i wagi, szczególnie duże gabaryty przesyłek, musimy korzystać z różnych firm. Jeżeli informacja jakim kurierem zostanie nadana przesyłka jest dla Ciebie istotna, zapytaj obsługę sklepu, a udzieli Ci takiej informacji.
9. Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
Z uwagi na wymiary paczek nie możemy ich wysyłać do paczkomatów InPost. W przypadku wielu produktów udostępniamy możliwość odbioru zamówienia w punktach PickUp DPD na terenie całego kraju. Aktualna lista punktów odbioru Pickup DPD https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup.
10. W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy przesyłki?
Kurierzy doręczają przesyłki standardowo w godzinach 8-17, z praktyki wiemy jednak, że często są to również godziny późniejsze. W przypadku większości przesyłek, które nadajemy firmą DPD, w dniu dostawy odbiorca otrzymuje SMS z numerem telefonu do kuriera oraz z podanym przedziałem godzinowym. W innych przypadkach obsługa sklepu stara się uzyskać z rana, w dniu doręczenia numer telefonu do kuriera, aby móc go przesłać klientowi i ułatwić umówienie się z nim.
Jeżeli odbiór przesyłek możliwy jest wyłącznie po godzinie 17, prosimy o wpisanie tego w uwagach zamówienia. Sprawdzimy dostępność takiej opcji dla konkretnego kodu pocztowego. Taka usługa może być jednak dodatkowo płatna.
Zwracamy też uwagę, że jeżeli danego dnia, w którym kurier będzie doręczał przesyłkę, godzina dostawy nie będzie Tobie pasowała, możemy przesunąć ją na inny dzień, który może okazać się bardziej odpowiednim. W przypadku przesyłek paletowych dostawy wieczorem lub popołudniowe nie są możliwe.
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jak dokonać reklamacji?
Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie. Reklamacja może być złożona z tytułu gwarancji producenta lub rękojmi sprzedawcy. Dołączenie zdjęć obrazujących problem oraz podania nam informacji który element jest reklamowany, zgodnie z jego oznaczeniem z instrukcji montażu, znacznie przyspiesza i ułatwia nam rozpatrzenie reklamacji.
2. W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacje traktujemy priorytetowo, na każde zgłoszenie odpowiadamy możliwie szybko, w większości przypadków najdalej w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli reklamacja zostanie uznana określimy termin wymiany, naprawy czy też dosłania brakujących części.
3. Reklamacja została uznana, ile muszę czekać na naprawę lub wymianę?
Jeżeli dany element czy mebel mamy na stanie magazynowym, reklamacja realizowana jest niezwłocznie. W przypadku kiedy musimy zamówić nowe elementy u producenta, okres oczekiwania może być dłuższy, zbliżony do standardowego okresu oczekiwania na produkty tego producenta.
4. Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu należy dokonać na własny koszt. Produkty można odesłać Pocztą Polską lub dostarczyć je własnym transportem. Skontaktuj się ze sklepem i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu, wskażemy adres magazynu do wysyłki i podpowiemy, jak dany produkt najtaniej i najwygodniej będzie odesłać.
Możliwe jest również skorzystanie z usług pośredników kurierskich, takich jak np. apaczka.pl, gdzie jako osoba prywatna, możesz bez problemu zamówić jednego z kilku kurierów i nadać dowolną paczkę w bardzo korzystnych cenach.
Szczegóły dotyczące procedury zwrotu znajdziesz na stronie https://kupmeble.pl/warunki-zakupu#zwroty.
5. Ile trwa zwrot należności?
W przypadku zwrócenia towaru w stanie nienaruszonym, zwrotowi podlega cała, wcześniej wpłacona kwota. Po sprawdzeniu towaru przez magazyn wystawiamy fakturę korektę i przesyłamy ją mailem, prosząc o potwierdzenie jej otrzymania. Środki zwracamy niezwłocznie po wystawieniu faktury korygującej, w praktyce od odesłania towaru do zwrotu środków nie mija więcej niż 3-4 dni.
MOJE KONTO I NEWSLETTER
1. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
Nie musisz rejestrować się w sklepie, jest jednak wiele zalet tego rozwiązania. Twoje dane zostają zapisane, dzięki czemu przy kolejnych zamówieniach nie będziesz musiał uzupełniać ich ponownie. Dołączysz do programu lojalnościowego, a na koncie klienta pokażą się bony zakupowe po zgromadzeniu określonej liczby punktów. Masz pełną historię Twoich wcześniejszych zamówień oraz wgląd w aktualny status Twojego zamówienia.
2. Jak mam założyć konto w sklepie internetowym Kupmeble.pl?
Założenie konta polega wyłącznie na podaniu hasła podczas składania zamówienia, loginem będzie automatycznie Twój e-mail. Założyć konto możesz również w dowolnym momencie na stronie https://kupmeble.pl/uzytkownik/rejestracja.
3. Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
W każdym momencie możesz zresetować swoje hasło. Podaj adres mail, a my wyślemy Tobie nowe hasło, które po wejściu na konto możesz zmienić na własne. Link do resetowania hasła: https://kupmeble.pl/uzytkownik/resetuj-haslo
4. Czy mogę zamówić towar, podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
W każdym momencie możesz podać nowe dane. Jeżeli jesteś zalogowany na koncie, to system zapyta się czy ten nowy adres ma być zapisany, czy jest to wysyłka jednorazowa i nie mamy nadpisywać starego adresu zapisanego w bazie.
5. Co oznaczają statusy zamówień widoczne przy moich zamówieniach w panelu Klienta?
Statusy pokazują na jakim etapie znajduje się Twoje zamówienie. Poniżej statusy, jakie możesz zobaczyć na koncie klienta:
- w trakcie realizacji - zamówienie z płatnością przy odbiorze zlecone do realizacji,
- oczekuje na płatność - zamówienie czekające na opłacenie,
- zaksięgowano wpłatę/zaliczkę - zamówienie zlecone do realizacji,
- zamówienie wysłane - zamówienie w trakcie wysyłki,
- zamówienie zrealizowane - przesyłka doręczona.
Wraz ze zmianą każdego statusu, na Twój adres e-mail wysyłane są powiadomienia ze szczegółami np. status wysyłka oznacza, że otrzymałeś maila z linkiem do trackingu oraz innymi ważnymi informacjami dotyczącymi samej dostawy.
6. Czym to jest "ulubione"?
Ulubione - to Twoja przechowalnia produktów, które Cię zainteresowały i przy których kliknąłeś ikonkę serduszka oznaczoną “dodaj do ulubionych”. Każdy może z tego narzędzia korzystać chodząc po naszym sklepie, jednak w momencie, kiedy robisz to będąc zalogowanym, te produkty zostają zapisane na Twoim koncie i nawet kiedy wejdziesz na naszą stronę na innym urządzeniu, po zalogowaniu zobaczysz wszystkie dodane wcześniej ulubione produkty.
7. Co to jest newsletter?
Newsletter to mail, w którym cyklicznie, średnio raz w tygodniu, przesyłamy Tobie zdjęcia i linki do naszych najciekawszych produktów, nowości oraz promocji.
8. Jak mogę zapisać się do newslettera?
Zapisać możesz się praktycznie na każdej stronie sklepu, dodając swój adres mail i akceptując politykę prywatności w bannerze “Newsletter”, który znajduje się na samym dole strony. Możesz też to zrobić podczas składania zamówienia, zaznaczając odpowiedni checkbox.
9. Jak mogę zrezygnować z newslettera?
Z newslettera możesz zrezygnować w każdym momencie. W każdej wiadomości na samym dole w stopce znajduje się link do wypisania z bazy. Dodatkowo, jeżeli masz konto, możesz to zrobić bezpośrednio z tego miejsca, klikając “Rezygnuję z newslettera” w dziale Newsletter.
10. Co to jest program lojalnościowy?
Program lojalnościowy to program, w którym przy każdym zakupie gromadzisz punkty. Zebrane punkty możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach, realizując bony zakupowe, które będą już dostępne. Poza samymi punktami za zakupy, możesz dodatkowo powiększyć stan punktów oceniając produkty, a za najbardziej wartościowe opinie uzyskać dodatkowy bonus. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://kupmeble.pl/strona/program-lojalnosciowy.