Organizery biurowe

Sposobów przechowywania podręcznych drobiazgów jest wiele - my przedstawiamy jeden z nich, jakim są pudła i organizery, czyli niewielkie dodatki aranżacyjne, które w dużym stopniu pomagają nam zachować porządek w danym wnętrzu. Do najpopularniejszych zaliczamy organizery na biżuterię i organizery biurowe. Te ostatnie znajdują swoje zastosowanie w przestrzeniach pracowniczych, a także domowym kąciku do pracy, pokoju młodzieżowym i dziecięcym. Organizer biurowy to doskonały sposób na przechowywanie artykułów biurowych, np. długopisów, mazaków czy innych, niezbędnych nam przyrządów kreślarskich. To właśnie dzięki nim pozbędziemy się bałaganu na blacie biurka i jednocześnie najbardziej potrzebne rzeczy umieścimy w zasięgu ręki.
rozwiń więcej
Rozwiń filtry
Filtruj produkty
Dostępne: 48h
Promocja
Nowość
Bestseller
Black Friday
drewniane
metalowe
z tworzywa sztucznego
z tkaniny
ceramiczne
na biżuterię
na akcesoria biurowe
na akcesoria kosmetyczne
na akcesoria kuchenne
na drobiazgi
D2
Intesi
Umbra

FILTRY:
Przeznaczenie: na akcesoria biurowe
Strona: 1 z 1
Sortuj po:
bestseller

Zestaw ceramicznych pojemników Trigg

Cena od: 170,00 zł 200,00 zł
Koszt dostawy: 15,00 zł
Czas realizacji: 48h
bestseller

Wielofunkcyjny organizer z przegródkami Hammock mały

Cena od: 89,00 zł 105,00 zł
Koszt dostawy: 15,00 zł
Czas realizacji: 3-4 tygodnie
bestseller

Wielofunkcyjny organizer z przegródkami Hammock duży

Cena od: 118,00 zł 139,00 zł
Koszt dostawy: 15,00 zł
Czas realizacji: 48h