Opinie

Opinie o sklepie

Obsługa sklepu nie ingeruje w treść opinii poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo. Do wystawienia opinii uprawnieni są klienci sklepu Kupmeble.pl. Poniżej prezentujemy opinie zebrane w różnych serwisach oraz w naszym sklepie, łączna ocena jest sumą wszystkich tych ocen.

Ilość opinii: 3590
Procent opinii pozytywnych: 99%

ALICJA, 18 stycznia 2024
Ocena użytkownika:
Dostaliśmy toaletkę bez opisu jak złożyć
Komentarz sklepu : Szkoda, że Państwo nas nie poinformowaliście, wysłalibyśmy mailem instrukcję. Przepraszamy za kłopot.
Irena, 22 stycznia 2023
Ocena użytkownika:
Sklep współpracuje z firmą kurierską GLS, której usługi są co najmniej wątpliwej jakości, to było naprawdę złe doświadczenie, nie pierwszy raz zresztą. Jest to powód, dla którego nie mogę zakupów w tym sklepie ocenić wyżej.
Wojciech, 1 lipca 2022
Ocena użytkownika:
Sklep moze i jest dobry i wysylka sprawna ale zestaw który kupilem to wyjątkowe gówne ladnie wyglądał tylko na miejscu, w dwoch miejscach poprzecinane paski ratanu, żart .
Komentarz sklepu : Przepraszamy za powstałą sytuację, prosimy o złożenie reklamacji abyśmy mogli pomóc rozwiązać problem.
Krzysztof, 24 stycznia 2022
Ocena użytkownika:
Do sklepu mam jedynie uwagę że sprzedaje takie buble.
Komentarz sklepu : Prosimy o założenie reklamacji oraz maila ze zdjęciami a postaramy się rozwiązać problem. Sprzedajemy meble wyłącznie od sprawdzonych dostawców, niestety czasami może się okazać, że produkt posiada jakąś wadę. Można to jednak załatwić na drodze reklamacji. Zwrot też jest oczywiście możliwy.
Sławomir, 12 grudnia 2021
Ocena użytkownika:
O sklepie nic nie napiszę ale towar który otrzymałem pozostawia wiele do życzenia
Komentarz sklepu : Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zakupionego regału. Jeżeli nie spełnia oczekiwań prosimy o zwrot lub zgłoszenie reklamacji.
Jarosław, 15 października 2021
Ocena użytkownika:
Sklep jak sklep. Za długo czekaliśmy na stół
Michał, 15 października 2021
Ocena użytkownika:
Slaba jakos mebli. Porystowane fronty od szuflad
Komentarz sklepu : Dzień dobry, przepraszam za tą sytuację, zamówimy dla Pana nowe fronty i doślemy bezpłatnie.
Krzysztof, 29 września 2021
Ocena użytkownika:
Strona www, proces zakupów i komunikacja o zamówieniu - wszystko działa dobrze.
Dorota, 30 kwietnia 2021
Ocena użytkownika:
towar przyszedł porysowany i brudny
Komentarz sklepu : Przepraszamy za tą sytuację, proszę przesłać zdjęcia rys abyśmy mogli założyć reklamację i wymienić porysowane elementy na nowe.
Agata, 23 listopada 2020
Ocena użytkownika:
Biurko, które kupiłam jest słabej jakości, posiada liczne rysy ,nie jestem zadowolona z zakupu
Komentarz sklepu : Przepraszamy za sytuację, prosimy o przesłanie zdjęć a wymienimy porysowane elementy na nowe.
Aleksandra, 19 listopada 2020
Ocena użytkownika:
Wysyłka okej, meble są ładne ale sposób ich wykonania i skręcenia graniczy z cudem, nie polecam .
Małgorzata, 22 października 2020
Ocena użytkownika:
Małgorzata, 15 października 2020
Ocena użytkownika:
Zamówiona komoda przyszła w paczce (12 elementów) bez instrukcji składania, co sprawiło dużą trudność.
Komentarz sklepu : Przepraszamy za tą sytuację, szkoda, że nie skontaktowała się Pani z nami, moglibyśmy dosłać mailem ten dokument i uniknęłaby Pani tych trudności.
Cartrag, 16 lipca 2020
Ocena użytkownika:
Otrzymalem zamowienie niemniej nie jest one pelnej jakosci, zle spolerowane krzeslo, nie mam czasu zajmowac sie reklamacja niemniej nie jest to ta jakosc jakiej oczekuje.
Komentarz sklepu : Przepraszamy za powstały problem, zrekompensujemy tą sytuacje rabatem przy kolejnych zakupach. Gdyby zmienił Pan zdanie i chciał złożyć reklamację wystarczy przesłać nam zdjęcie obrazujące skazę.
Grzegorz, 9 czerwca 2020
Ocena użytkownika:
Gdzie faktura? ????
Komentarz sklepu : Faktura została do Pana wysłana w załączniku maila potwierdzającego zrealizowanie zamówienia.
Ewelina, 26 marca 2020
Ocena użytkownika:
Sklep pięknie zaprezentowany, kontakt i dostawa błyskawiczne, mebelek słabej jakości.
MAŁGORZATA, 28 lutego 2020
Ocena użytkownika:
Obsługa sklepu i czas realizacji bez zastrzeżeń. Natomiast jeśli chodzi o jakość wykonania szafy- bardzo słaba.W całości wykonana jest z płyty o grubości 12mm. Szuflady są na prowadnicach plastikowych. Szkoda że takich informacji nie ma na stronie produktu.
Komentarz sklepu : Dziękujemy za opinie, oczywiście uzupełnimy opis produktu o te brakujące informacje.
Damian, 2 stycznia 2020
Ocena użytkownika:
Wysyłka ok, kontakt ok. Ale prowadnice wytrzymają może z dwa miesiące, chińskie gó.no za przeproszeniem.
Komentarz sklepu : Dziękujemy za opinię. Zastosowane prowadnice w tym meblu są zwykłymi prowadnicami metalowymi, takie stosuje się przy tańszych komodach. Jesteśmy przekonani, że nie dojdzie do sytuacji, której się Pan obawia, oczywiście gdyby prowadnice się popsuły prosimy o kontakt a zostaną wymienione na nowe. Produkt jest objęty 2 letnią gwarancją.
Wioletta, 10 października 2019
Ocena użytkownika:
slaba jakosc wykonania lawy
Katarzyna, 26 września 2019
Ocena użytkownika:
zamówienie przyszło szybko to jest na plus,ale cena do jakości...duży minus pozdrawiam
Aleksandra, 30 sierpnia 2019
Ocena użytkownika:
Meble w srodku z plamami z lakieru
Komentarz sklepu : Prosimy o przesłanie zdjęć obrazujących problem, zareklamujemy to u producenta. Taka sytuacja na pewno nie powinna mieć miejsca, bardzo przepraszamy.
Milena, 31 maja 2019
Ocena użytkownika:
Produkt przyszedł bez kompletnych nakrętek , nie dokładnie zalakierowany stół
Komentarz sklepu : Bardzo przepraszamy za powstałą sytuację, prosimy zgłosić reklamację a pomożemy rozwiązać ten problem, oczywiście brakujące nakrętki pilnie doślemy.
Alina, 25 kwietnia 2019
Ocena użytkownika:
Stół który zakupiłam jest ładnie zrobiony aczkolwiek po rozłożeniu jest krzywy
Komentarz sklepu : Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć stołu a założymy reklamację i postaramy się rozwiązać ten problem
Justyna, 10 stycznia 2019
Ocena użytkownika:
Masakra. Czekałam ponad miesiąc na zamówienie. Miał być prezent na święta a był po świętach.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, bardzo nam przykro, zamówienie zostało wysłane w terminie, niestety faktycznie nie udało się zrealizować zamówienia do świąt. Przesyłkę nadaliśmy 20 grudnia firmą Schenker, niestety taki zapas czasu nie wystarczył aby kurier w tym gorącym okresie zrealizował dostawę do 24.12. Paczka dotarła dopiero 27 grudnia, bardzo przepraszamy za tą sytuację. Przy ewentualnym kolejnym zamówieniu w naszym sklepie na pewno zrekompensujemy tą sytuację odpowiednim rabatem.
Program lojalnościowy
Zbieraj punkty i wymieniaj je na bony zakupowe - nawet do 150 zł.
Punkty otrzymasz za zakupy w sklepie oraz za ocenę produktów.
1 pkt
za 1 zł