Ewa, 26 czerwca 2024
Sklep jak sklep, ceny dość konkurencyjne. W sklepie stacjonarnym innej sieci co prawda było takiej o około 20% ale nie było takiego koloru. Czas wysyłki 3 tygodnie to jest przesada, rozumiem że trzeba czekać na dostawę towaru z Chin ale można mieć kilka sztuk na stanie. W moim przypadku oczekiwanie na dostawę trwało ponad miesiąc. Nie polecam głównie z powodu bardzo długiego oczekiwania na dostawę
Komentarz sklepu : Dziękujemy za opinie, staramy się aby meble były dostępne z możliwie najkrótszym terminem realizacji. W tym przypadku dostawa z nowymi zestawami była akurat tak zaplanowana i nie szło jej przyspieszyć. Ponieważ stany skończyły się wcześniej niż przypuszczaliśmy, przez krótki okres musieliśmy wydłużyć terminy realizacji na te meble. Termin ten był jednak na stronie pokazany i wiedziała Pani, że czas oczekiwania to 3-4 tygodnie. Zamówienie zostało zrealizowane w tym terminie, bez opóźnienia.
Andrzej, 4 grudnia 2023
Zamówienie otrzymałem nieterminowo brak kontaktu ze sprzedającym
Komentarz sklepu : Byliśmy z Panem w stałym kontakcie mailowym jak i telefonicznym, zamówienie wysłaliśmy w terminie takim jak podajemy na stronie. Termin jest faktycznie długi i wynosi 6 tygodni, ale był Pan o tym poinformowany.
Halina, 18 października 2023
Biurko chybotliwe, szuflady nie pasują w sobotę przyjdzie stolarz, żeby naprawić bo nie da się używać, nie odsyłam w ramach reklamacji tylko dlatego,że koszty naprawy tego bubla będą mniej więcej takie same jak koszty wysyłki, nie polecam tego biurka, totalnie niesolidnie wykonane zamówienie, jestem bardzo rozczarowana
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Składając reklamację nie ponosi Pani żadnych kosztów, my dosyłamy nową część bezpłatnie. Stara uszkodzona nie jest odbierana, prosimy o jej wyrzucenie. Zachęcam do takiego rozwiązania, proszę tylko o przesłanie zdjęć obrazujących problem.
Nikita, 21 czerwca 2023
sklejka w fotelu za 1500 zł strasznie pęka
Komentarz sklepu : Bardzo prosimy o przesłanie reklamacji wraz ze zdjęciami obrazującymi problem.
Edwatd, 10 listopada 2022
towar otrzmałem USZKODZNY
Komentarz sklepu : Dzień dobry, przepraszamy za tą sytuację, nie zgłosił Pan żadnej reklamacji, dlatego nie mogliśmy pomóc. Wysłałam przed chwilą maila, proszę o informację co jest uszkodzone a doślemy bezpłatnie nowe elementy.
Ewa, 5 stycznia 2022
Dnia 23 grudnia 2021 r. zakupiłam u Państwa stolik kawiarniany na jednej nodze (faktura nr 6744/2021), nie spełnia moich oczekiwań. Jak to możliwe, że stolik kawiarniany na który spadnie kropla płynu zostawia nieusuwalne plamy. jak sama nazwa wskazuje, stolik kawiarniany narażony jest na wszelkie i częste zalewanie. Oprócz plam, z kantu stolika odchodzi nie wiem co? Papier, folia, tapeta??? Jestem bardzo niezadowolona z zakupu.
Komentarz sklepu : Przesłaliśmy na Pani adres mailowy potwierdzenie założenia reklamacji. Prosimy o dosłanie zdjęć obrazujących problem abyśmy mogli pomóc go rozwiązać.
Mariola, 22 kwietnia 2021
Sklep ok szybka realizacja ale komoda przyjechała uszkodzona
Komentarz sklepu : Dzień dobry, skontaktujemy się dziś z Panią i poprosimy o określenie, które elementy są uszkodzone, zostaną oczywiście bezpłatnie wymienione.
Rafał, 14 stycznia 2021
Otrzymalem uszkodzona jedna paczke (uszkodzone rogi w dwoch elementach) oraz ze sladami montazu.
Komentarz sklepu : Przepraszamy za tą sytuację, należało nam to zgłosić od razu po dostawie abyśmy mogli założyć reklamację i dosłać do Pana nowe elementy. Mebel nie były wcześniej montowane, wysyłamy wyłącznie nowe produkty. Będziemy się z Panem kontaktować aby ten problem rozwiązać.
Paweł, 7 maja 2020
Meble może i ładne ale fronty i blaty porysowane. Myślałem , że mam do czynienia z profesjonalną firmą. Każdy element powinien być przełożony pianką. Inne firmy tak robią.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, nie mamy wpływu jako sklep na sposób pakowania producentów, niemniej nie powinno dojść do takiej sytuacji a fronty powinny być zabezpieczone. Myślę, że jest to niedopatrzenie przy pakowaniu, bardzo przepraszam za tę sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam numerów elementów oraz zdjęć obrazujących uszkodzenia a zlecimy ich dorobienie i wymianę.
Maciej, 15 kwietnia 2020
Zamówienie zrealizowane szybko tyko otrzymałem nie ten produkt który zamawiałem. Obiecano szybkie rozwiązanie reklamacji wiec czekam .
Komentarz sklepu : Dzień dobry, bardzo przepraszamy za tą sytuację, pomyłka ludzka na magazynie. Stolik był właściwy tylko nie zapakowano wszystkich elementów, doślemy je w ciągu 2-3 dni.
Katarzyna, 4 marca 2020
Komoda fatalna, jakość produktu jest tak słaba, że meble z Ikei wypadają jakby były z litego drewna. Kołki plastikowe do montażu.. Jak dla mnie tragedia a cena sugerowala co innego. Nie polecam
Komentarz sklepu : Komody z kolekcji Paris są produkcji duńskiej i zarówno cenowo jak i jakościowo podobne są do komód, o których Pani pisze. Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z jakości wykonania, opinie innych klientów są zupełnie przeciwne a stosunek ceny do jakości naszym zdaniem jest bardzo dobry. W ciągu 14 dni od dostawy może Pani zdecydować się na odesłanie mebla i dokonanie zwrotu.
Elżbieta, 2 stycznia 2020
Zamówiony ławostół dostarczono z lekko uszkodzonym blatem przy narożniku i gdyby nie okres przedświąteczny odesłałabym bo niemożliwoscią było tego nie zauważyć
Komentarz sklepu : Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć obrazujących problem i zgłoszenie reklamacji a oczywiście blat zostanie wymieniony na nowy. Nie wysyłamy uszkodzonych mebli, uszkodzenie powstało w transporcie. Przepraszamy za tą sytuację.
Joanna, 29 sierpnia 2019
Jestem bardzo niezadowolona ponieważ zamówiłam pierwszą szafę przyszła z rysą następnie zamówiłam komodę ale tu się zawiodłam jeszcze gorzej przyszła uszkodzona w dwóch miejscach rogi były po prostu bardzo obite !! za tą kwotę nie warto kupować u Państwa.. !!
Komentarz sklepu : Pani Joanno, wysłałam już Pani mailem prośbę o wskazanie symbolu uszkodzonych elementów, niezwłocznie je doślemy. Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji, uszkodzenie powstało w transporcie, takie rzeczy czasami niestety się zdarzają. Takie sytuacje należy nam od razu zgłaszać a wtedy będziemy mogli zareagować i możliwie szybko rozwiązać problem.
Katarzyna, 9 listopada 2018
Niestety jestem niezadowolona z zakupu, śrubki nie były zapakowane do woreczka. (W woreczku znalazła się jedna śrubka, reszta była wrzucona do opakowania i w jednym miejscu blat stołu został porysowany.....)
Komentarz sklepu : Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, niestety nie otrzymaliśmy od Pani żadnego zgłoszenia reklamacyjnego i nie wiedzieliśmy o tym problemie. Prawdopodobnie okucia wysypały się z woreczka w trakcie transportu. Oczywiście w tej sytuacji wymienimy Pani blat na nowy, będziemy się w tej sprawie jutro kontaktować.
Urszula, 15 października 2018
Należy dokładniej informować klientów,że zamówione u Was meble (ja zamówiłam komodę) w całości należy samemu składać. dobrze, że chociaż wkrętów nie trzeba samemu produkować.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, informacja o tym czy produkt wysyłany jest w całości czy będzie wymagał montażu umieszczona jest wytłuszczoną czcionką na stronie każdego z produktów, również przy zakupionej przez Panią komodzie. Informacja znajduje się tuż nad samym klawiszem "Dodaj do koszyka". Przykro nam , że nie jest Pani zadowolona z zakupu, niemniej fakt, iż komoda była wysłana w stanie do montażu a nie w całości, raczej nie powinien dziwić. Meble, w szczególności skrzyniowe praktycznie zawsze wymagają montażu, producenci nie praktykują wysyłania takich brył w całości, może poza bardzo drogimi meblami z litego drewna, ale to też nie jest takie oczywiste, szczególnie przy zakupach w internecie.
Magdalena, 24 marca 2018
Mebel jest bardzo zlej jakosci jak na wysoka cene.
Komentarz sklepu : Przykro nam , że komoda nie spełniła Pani oczekiwań. Jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości, trudno to obiektywnie ocenić, inni klienci wyrażali opinie zupełnie przeciwne. Przypominamy również, że w takim przypadku przysługuje Pani prawo zwrotu. W przypadku ewentualnych zamówień w naszym sklepie prosimy o kontakt a postaram się zrekompensować tą sytuację atrakcyjnym rabatem.
Katarzyna, 8 marca 2018
Niestety folia na frontach nie daje efektu wysokiego połysku. Bardzo duże rozczarowanie, bo zdjęcia przedstawiają komodę o wiele lepiej. Produkt zdecydowanie nie wart uwagi.
Producent powinien prezentować zdjęcia, które przedstawiają produkt tak jak wygląda w rzeczywistości.
Komentarz sklepu : Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z zakupionego produktu, sama realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i bez problemów. Prosimy o sprawdzenie czy na pewno zdjęła Pani folię zabezpieczającą fronty przed porysowaniem, dopiero po zdjęciu tej fioli pojawi się połysk na frontach.
Krzysztof, 26 grudnia 2017
zakupy bez problemu, gorzej z jakościom produktu.
Marzena, 29 listopada 2017
Dzień dobry, przesyłka przyszła pęknięta jestem nie zadowolona za dużo czasu i zachodu z reklamacją.
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu powstałej sytuacji, tak jak informowałam telefonicznie podstawa ławy może zostać wymieniona na nową, prosimy tylko o przesłanie zdjęć uszkodzenia.
Fundacja, 4 lipca 2017
Przesłany mebelek obity na narożniku - rozczarowanie!
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, zdarzyło się to zapewne w transporcie, nie otrzymaliśmy jednak wcześniej od Państwa takiej informacji, dlatego nie mogliśmy zareagować. Oczywiście doślemy Państwu bezpłatnie nowy element na wymianę.