Opinie

Opinie o sklepie

Obsługa sklepu nie ingeruje w treść opinii poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo. Do wystawienia opinii uprawnieni są klienci sklepu Kupmeble.pl. Poniżej prezentujemy opinie zebrane w różnych serwisach oraz w naszym sklepie, łączna ocena jest sumą wszystkich tych ocen.

Ilość opinii: 4389
Procent opinii pozytywnych: 99%

edyta, 20 października 2026
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
produkt do samodzielnego montażu . Więc dla mnie bezużyteczny bo są pojedyncze elementy więc używać foteli nie mogę . Nie polecam
Komentarz sklepu : Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z zakupu. Informujemy na stronie, że produkt jest do montażu. Montaż nie jest skomplikowany a w opakowaniu znajduje się instrukcja. Jeżeli będzie miała Pani jakiś problem proszę o kontakt z nami.
Monika, 21 kwietnia 2026
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
SLABA JAKOSC, INSTRUKCJA MONTAŻU MEBLA NAPISANA PRZEZ 5 LATKA.
Komentarz sklepu : Przykro nam, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Może Pani dokonać w takim przypadku zwrotu produktu.
Barbara, 17 grudnia 2025
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Kupowałam białe łózko dziecięce Joy. Na pochwałę zasługuje czas realizacji i terminowość - dzień po złożeniu zamówienia zadzwoniła do mnie pani w celu potwierdzenia zamówienia, niedługo później w linku pojawił się dokładny termin wysłania łóżka i faktycznie tego dnia zostało ono wysłane. Jestem natomiast bardzo rozczarowana jakością łóżka. Spodziewałam się gładkiej faktury bezpiecznej dla dwuletniego dziecka, a drewno jest źle oszlifowane, chropowate, miejscami widoczne są zacieki farby, a nawet wystające drzazgi. Gdyby nie fakt, że łóżko było potrzebne na "już" to bym je zwróciła, ale podjęliśmy z mężem decyzję, że je zostawimy i poprawimy we własnym zakresie. Szkoda, bo czytając opinie byłam pozytywnie nastawiona do sklepu, a teraz myślę, że więcej nic już z niego nie zamówię.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, przykro nam, że produkt nie spełnił oczekiwań, jest to sosna naturalna lakierowana lakierem wodnym, ta chropowatość i faktura materiału jest naturalna dla tego materiału. Na pewno byłoby inaczej gdyby wybrała Pani produkt z płyty MDF lakierowanej lub sosny, ale lakierowanej lakierem krytym gładkim, te są droższe, ale pewnie by spełniły oczekiwania. Niestety od tego producenta nie mamy próbek, które moglibyśmy zaoferować bezpłatnie przed zakupem, postaramy się to jednak zmienić aby uniknąć w przyszłości takich sytuacji.
Wiktor, 18 listopada 2025
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Tandetne Bez użycia siły montaż jest niemożliwy Brak otworów do mocowania blatu ? Jak zmontować stolik ?
Komentarz sklepu : Bardzo przepraszamy za tą sytuację, skontaktujemy się z Panem dzisiaj, przyjmiemy reklamację i rozwiążemy ten problem.
Urszula, 29 października 2025
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Zamówiony produkt dotarł po 13 dniach, chociaż sklep deklaruje wysyłkę w ciągu 24 h. Kontakt telefoniczny ze sklepem...nie istnieje. Tylko raz do mnie oddzwoniono, z informacją, że nie wpłynęła płatność. Po potwierdzeniu płatności, już nikt nie odbierał telefonu.... Słaba, bardzo słaba obsługa klienta. Sam produkt, w dobrym stanie.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, zamówiła Pani stół w czwartek o godzinie 19 a dostawa była zaraz po weekendzie, w poniedziałek czyli w drugim dniu roboczym od złożenia zamówienia. Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z obsługi, wszystkie informacje odnośnie wysyłki były wysyłane mailowo. Telefony zawsze są odbierane w godzinach naszej pracy, o ile oczywiście linia nie jest zajęta. Cieszymy się, że produkt spełnił Pani oczekiwania i mimo wszystko polecamy się na przyszłość, a może po prostu oceniła Pani omyłkowo produkt kupiony w innym sklepie, tu dostawa była po 4 dniach licząc w tym weekend.
Krzysztof, 25 lutego 2025
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Uszkodzone półki szklane
Komentarz sklepu : Przepraszamy za powstałą sytuację, prosimy o przesłanie zdjęć a wymienimy je na nowe.
Anna, 10 grudnia 2024
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Szafka jest u stolarza bo elementy są złe wymierzone przez co nie da się zamknąć drzwiczek DRAMAT!!!!
Komentarz sklepu : Przepraszamy za powstałą sytuację, skontaktujemy się z Panią w celu rozwiązania problemu. Ten model jest bardzo popularny, jest to produkcja seryjna a nikt nam nie zgłaszał podobnych problemów, bardzo możliwe, że to tylko kwestia montażu.
Ewa, 26 czerwca 2024
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Sklep jak sklep, ceny dość konkurencyjne. W sklepie stacjonarnym innej sieci co prawda było takiej o około 20% ale nie było takiego koloru. Czas wysyłki 3 tygodnie to jest przesada, rozumiem że trzeba czekać na dostawę towaru z Chin ale można mieć kilka sztuk na stanie. W moim przypadku oczekiwanie na dostawę trwało ponad miesiąc. Nie polecam głównie z powodu bardzo długiego oczekiwania na dostawę
Komentarz sklepu : Dziękujemy za opinie, staramy się aby meble były dostępne z możliwie najkrótszym terminem realizacji. W tym przypadku dostawa z nowymi zestawami była akurat tak zaplanowana i nie szło jej przyspieszyć. Ponieważ stany skończyły się wcześniej niż przypuszczaliśmy, przez krótki okres musieliśmy wydłużyć terminy realizacji na te meble. Termin ten był jednak na stronie pokazany i wiedziała Pani, że czas oczekiwania to 3-4 tygodnie. Zamówienie zostało zrealizowane w tym terminie, bez opóźnienia.
Andrzej, 4 grudnia 2023
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Zamówienie otrzymałem nieterminowo brak kontaktu ze sprzedającym
Komentarz sklepu : Byliśmy z Panem w stałym kontakcie mailowym jak i telefonicznym, zamówienie wysłaliśmy w terminie takim jak podajemy na stronie. Termin jest faktycznie długi i wynosi 6 tygodni, ale był Pan o tym poinformowany.
Halina, 18 października 2023
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Biurko chybotliwe, szuflady nie pasują w sobotę przyjdzie stolarz, żeby naprawić bo nie da się używać, nie odsyłam w ramach reklamacji tylko dlatego,że koszty naprawy tego bubla będą mniej więcej takie same jak koszty wysyłki, nie polecam tego biurka, totalnie niesolidnie wykonane zamówienie, jestem bardzo rozczarowana
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Składając reklamację nie ponosi Pani żadnych kosztów, my dosyłamy nową część bezpłatnie. Stara uszkodzona nie jest odbierana, prosimy o jej wyrzucenie. Zachęcam do takiego rozwiązania, proszę tylko o przesłanie zdjęć obrazujących problem.
Nikita, 21 czerwca 2023
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
sklejka w fotelu za 1500 zł strasznie pęka
Komentarz sklepu : Bardzo prosimy o przesłanie reklamacji wraz ze zdjęciami obrazującymi problem.
Edwatd, 10 listopada 2022
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
towar otrzmałem USZKODZNY
Komentarz sklepu : Dzień dobry, przepraszamy za tą sytuację, nie zgłosił Pan żadnej reklamacji, dlatego nie mogliśmy pomóc. Wysłałam przed chwilą maila, proszę o informację co jest uszkodzone a doślemy bezpłatnie nowe elementy.
Ewa, 5 stycznia 2022
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Dnia 23 grudnia 2021 r. zakupiłam u Państwa stolik kawiarniany na jednej nodze (faktura nr 6744/2021), nie spełnia moich oczekiwań. Jak to możliwe, że stolik kawiarniany na który spadnie kropla płynu zostawia nieusuwalne plamy. jak sama nazwa wskazuje, stolik kawiarniany narażony jest na wszelkie i częste zalewanie. Oprócz plam, z kantu stolika odchodzi nie wiem co? Papier, folia, tapeta??? Jestem bardzo niezadowolona z zakupu.
Komentarz sklepu : Przesłaliśmy na Pani adres mailowy potwierdzenie założenia reklamacji. Prosimy o dosłanie zdjęć obrazujących problem abyśmy mogli pomóc go rozwiązać.
Mariola, 22 kwietnia 2021
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Sklep ok szybka realizacja ale komoda przyjechała uszkodzona
Komentarz sklepu : Dzień dobry, skontaktujemy się dziś z Panią i poprosimy o określenie, które elementy są uszkodzone, zostaną oczywiście bezpłatnie wymienione.
Rafał, 14 stycznia 2021
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Otrzymalem uszkodzona jedna paczke (uszkodzone rogi w dwoch elementach) oraz ze sladami montazu.
Komentarz sklepu : Przepraszamy za tą sytuację, należało nam to zgłosić od razu po dostawie abyśmy mogli założyć reklamację i dosłać do Pana nowe elementy. Mebel nie były wcześniej montowane, wysyłamy wyłącznie nowe produkty. Będziemy się z Panem kontaktować aby ten problem rozwiązać.
Paweł, 7 maja 2020
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Meble może i ładne ale fronty i blaty porysowane. Myślałem , że mam do czynienia z profesjonalną firmą. Każdy element powinien być przełożony pianką. Inne firmy tak robią.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, nie mamy wpływu jako sklep na sposób pakowania producentów, niemniej nie powinno dojść do takiej sytuacji a fronty powinny być zabezpieczone. Myślę, że jest to niedopatrzenie przy pakowaniu, bardzo przepraszam za tę sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam numerów elementów oraz zdjęć obrazujących uszkodzenia a zlecimy ich dorobienie i wymianę.
Maciej, 15 kwietnia 2020
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Zamówienie zrealizowane szybko tyko otrzymałem nie ten produkt który zamawiałem. Obiecano szybkie rozwiązanie reklamacji wiec czekam .
Komentarz sklepu : Dzień dobry, bardzo przepraszamy za tą sytuację, pomyłka ludzka na magazynie. Stolik był właściwy tylko nie zapakowano wszystkich elementów, doślemy je w ciągu 2-3 dni.
Katarzyna, 4 marca 2020
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Komoda fatalna, jakość produktu jest tak słaba, że meble z Ikei wypadają jakby były z litego drewna. Kołki plastikowe do montażu.. Jak dla mnie tragedia a cena sugerowala co innego. Nie polecam
Komentarz sklepu : Komody z kolekcji Paris są produkcji duńskiej i zarówno cenowo jak i jakościowo podobne są do komód, o których Pani pisze. Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z jakości wykonania, opinie innych klientów są zupełnie przeciwne a stosunek ceny do jakości naszym zdaniem jest bardzo dobry. W ciągu 14 dni od dostawy może Pani zdecydować się na odesłanie mebla i dokonanie zwrotu.
Elżbieta, 2 stycznia 2020
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Zamówiony ławostół dostarczono z lekko uszkodzonym blatem przy narożniku i gdyby nie okres przedświąteczny odesłałabym bo niemożliwoscią było tego nie zauważyć
Komentarz sklepu : Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć obrazujących problem i zgłoszenie reklamacji a oczywiście blat zostanie wymieniony na nowy. Nie wysyłamy uszkodzonych mebli, uszkodzenie powstało w transporcie. Przepraszamy za tą sytuację.
Joanna, 29 sierpnia 2019
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Jestem bardzo niezadowolona ponieważ zamówiłam pierwszą szafę przyszła z rysą następnie zamówiłam komodę ale tu się zawiodłam jeszcze gorzej przyszła uszkodzona w dwóch miejscach rogi były po prostu bardzo obite !! za tą kwotę nie warto kupować u Państwa.. !!
Komentarz sklepu : Pani Joanno, wysłałam już Pani mailem prośbę o wskazanie symbolu uszkodzonych elementów, niezwłocznie je doślemy. Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji, uszkodzenie powstało w transporcie, takie rzeczy czasami niestety się zdarzają. Takie sytuacje należy nam od razu zgłaszać a wtedy będziemy mogli zareagować i możliwie szybko rozwiązać problem.
Katarzyna, 9 listopada 2018
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Niestety jestem niezadowolona z zakupu, śrubki nie były zapakowane do woreczka. (W woreczku znalazła się jedna śrubka, reszta była wrzucona do opakowania i w jednym miejscu blat stołu został porysowany.....)
Komentarz sklepu : Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, niestety nie otrzymaliśmy od Pani żadnego zgłoszenia reklamacyjnego i nie wiedzieliśmy o tym problemie. Prawdopodobnie okucia wysypały się z woreczka w trakcie transportu. Oczywiście w tej sytuacji wymienimy Pani blat na nowy, będziemy się w tej sprawie jutro kontaktować.
Urszula, 15 października 2018
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Należy dokładniej informować klientów,że zamówione u Was meble (ja zamówiłam komodę) w całości należy samemu składać. dobrze, że chociaż wkrętów nie trzeba samemu produkować.
Komentarz sklepu : Dzień dobry, informacja o tym czy produkt wysyłany jest w całości czy będzie wymagał montażu umieszczona jest wytłuszczoną czcionką na stronie każdego z produktów, również przy zakupionej przez Panią komodzie. Informacja znajduje się tuż nad samym klawiszem "Dodaj do koszyka". Przykro nam , że nie jest Pani zadowolona z zakupu, niemniej fakt, iż komoda była wysłana w stanie do montażu a nie w całości, raczej nie powinien dziwić. Meble, w szczególności skrzyniowe praktycznie zawsze wymagają montażu, producenci nie praktykują wysyłania takich brył w całości, może poza bardzo drogimi meblami z litego drewna, ale to też nie jest takie oczywiste, szczególnie przy zakupach w internecie.
Magdalena, 24 marca 2018
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Mebel jest bardzo zlej jakosci jak na wysoka cene.
Komentarz sklepu : Przykro nam , że komoda nie spełniła Pani oczekiwań. Jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości, trudno to obiektywnie ocenić, inni klienci wyrażali opinie zupełnie przeciwne. Przypominamy również, że w takim przypadku przysługuje Pani prawo zwrotu. W przypadku ewentualnych zamówień w naszym sklepie prosimy o kontakt a postaram się zrekompensować tą sytuację atrakcyjnym rabatem.
Katarzyna, 8 marca 2018
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Niestety folia na frontach nie daje efektu wysokiego połysku. Bardzo duże rozczarowanie, bo zdjęcia przedstawiają komodę o wiele lepiej. Produkt zdecydowanie nie wart uwagi. Producent powinien prezentować zdjęcia, które przedstawiają produkt tak jak wygląda w rzeczywistości.
Komentarz sklepu : Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z zakupionego produktu, sama realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i bez problemów. Prosimy o sprawdzenie czy na pewno zdjęła Pani folię zabezpieczającą fronty przed porysowaniem, dopiero po zdjęciu tej fioli pojawi się połysk na frontach.
Krzysztof, 26 grudnia 2017
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
zakupy bez problemu, gorzej z jakościom produktu.
Marzena, 29 listopada 2017
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Dzień dobry, przesyłka przyszła pęknięta jestem nie zadowolona za dużo czasu i zachodu z reklamacją.
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu powstałej sytuacji, tak jak informowałam telefonicznie podstawa ławy może zostać wymieniona na nową, prosimy tylko o przesłanie zdjęć uszkodzenia.
Fundacja, 4 lipca 2017
zweryfikowano verify
Ocena użytkownika:
Przesłany mebelek obity na narożniku - rozczarowanie!
Komentarz sklepu : Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, zdarzyło się to zapewne w transporcie, nie otrzymaliśmy jednak wcześniej od Państwa takiej informacji, dlatego nie mogliśmy zareagować. Oczywiście doślemy Państwu bezpłatnie nowy element na wymianę.
Program lojalnościowy
Zbieraj punkty i wymieniaj je na bony zakupowe - nawet do 150 zł.
Punkty otrzymasz za zakupy w sklepie oraz za ocenę produktów.
1 pkt
za 1 zł