Warunki zakupu

 

» Złożenie zamówienia  » Terminy realizacji  » Dostawa  » Płatności  » Zakupy na raty  » Reklamacje  » Zwrot towaru 
 

 

 

Złożenie zamówienia

Zamówienie składa się poprzez formularz na stronie produktu, gdzie określa się cechy produktu i dodaje do koszyka. W koszyku wybiera się formę płatności oraz sposób dostawy, dalej przechodzi się do kasy, gdzie podaje się dane niezbędne do realizacji zamówienia. W tym momencie można również założyć konto użytkownika, aby przy kolejnych zamówieniach nie było potrzeby ponownego wypełniania formularza. W kolejnym kroku pojawi się podsumowanie zamówienia oraz prośba o akceptację regulaminu, po której przechodzi się na stronę płatności lub w przypadku odbioru osobistego czy płatności za pobraniem stronę podziękowania za zakupy.

Po złożeniu zamówienia na wskazany wcześniej email wysyłane jest potwierdzenie. Nie jest to jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Najdalej w kolejnym dniu roboczym pracownik sklepu potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji (telefonicznie lub mailowo) i informuje o dokładnym terminie realizacji zamówienia.

 

Terminy realizacji

Termin realizacji podawany na stronach produktów jest maksymalnym terminem, jaki potrzebujemy na zorganizowanie wysyłki mebli. O dokładnym terminie realizacji informujemy w momencie potwierdzenia zamówienia. W dniu wysyłki informujemy o tym fakcie mailowo, a w przypadku przesyłek wielkogabarytowych telefonicznie.

Termin realizacji to termin potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki. Większość przesyłek dostarczanych jest w kolejnym dniu roboczym od wysyłki, niemniej kurierzy zastrzegają możliwość dostawy w ciągu dwóch dni roboczych.

W przypadku zamówienia kilku produktów z różnymi terminami realizacji, produkty dostarczane są oddzielnie. Możliwe jest ustalenie ze sklepem, aby wszystkie meble zostały skompletowane na magazynie i dostarczone razem z ostatnim produktem, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami.

 

Dostawa

Koszty dostawy wyszczególnione są na karcie każdego produktu. Przy zamówieniach, w których wartość zakupionych produktów przekracza kwotę 3500 zł transport jest zawsze bezpłatny. Przy zamówieniach powyżej 3500 zł konieczna jest wpłata 30% zaliczki przed realizacją zamówienia, pozostała część może być płatna zarówno przelewem jak i gotówką przy odbiorze.

Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, wyłącznie na terenie Polski. O szczegółach dostawy informujemy w dniu wysyłki przesyłając mailem dokładne informacje m.in. numer listu przewozowego oraz link do strony firmy kurierskiej, pod którym można sprawdzić status przesyłki.

W przypadku wysyłki kurierem DPD automatycznie w dniu dostawy wysyłany jest sms z numerem telefonu do kierowcy oraz planowaną godziną doręcznia. W przypadku innych firm kurierskich nie mamy takiej możliwości, kurier powinien jednak kontaktować się przed samą dostawą. W przypadku nieudanej pierwszej próby doręczenia, staramy się aby taki numer uzyskać oraz określić przewidywaną godzinę dostawy w kolejnym dniu roboczym.

Godziny doręczeń są różne dla różnych oddziałów firmy kurierskiej. Kurierzy starają się dopasować do klientów indywidualnych i dostarczać przesyłki w godzinach popołudniowych, nie zawsze jest to jednak możliwe. Jeżeli dostawę możecie Państwo przyjąć wyłącznie w takich godzinach prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w uwagach zamówienia. Sprawdzimy taką możliwość przed wysyłką mebli, skorzystamy z usług innej firmy kurierskiej lub zaznaczymy odpowiednią opcję na liście przewozowym, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami, o których wcześniej poinformujemy.

Przy dostawie mebli, których masa przekracza 30 kg oraz przy przesyłkach paletowych kurier nie doręcza paczek “pod drzwi”, należy zorganizować pomoc we wniesieniu poszczególnych paczek. Kurier ściągnie paletę z auta oraz podjedzie nią możliwie blisko wejścia, do pierwszej przeszkody, następnie należy już we własnym zakresie pownosić poszczególne paczki z palety do mieszkania.

Przy przyjęciu dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie stanu opakowań w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzeń prosimy jej nie przyjmować lub spisać przy dostawie protokół szkody.

Protokół powinien być spisany zgodnie ze stanem faktycznym, czyli powinien zawierać informację, że opakowanie było uszkodzone. Jeżeli uszkodzeniu uległ produkt a opakowanie nie było uszkodzone, prosimy o taką informację mailową, zdjęcia opakowania oraz uszkodzenia, a podejmiemy działania mające na celu pilną wymianę uszkodzonych elementów.

Odmowa przesyłki w innym przypadku niż ewidentne uszkodzenie paczki, w szczególności przy zamówieniach wysłanych "za pobraniem", może wiązać się z obciążeniem przez sklep kosztami przesyłki oraz zwrotu towaru. Zamówienie można anulować najdalej do momentu wysłania mebli przez sklep.

 

Płatności

Dostępne formy płatności pokazane są na stronie każdego produktu:

  • przelew bankowy
  • PayU - przelew elektroniczny lub karta kredytowa 
  • płatność gotówką przy odbiorze,
  • Raty Santander,
  • Credit Agricole Raty,
  • Raty PayU,
  • odbiór osobisty z magazynu w Gowarzewie.

Sklep może prosić o przedpłacenie częściowej zaliczki przed wykonaniem zlecenia jeżeli: produkt wykonywany jest pod zamówienie klienta, jeżeli zamówienie jest znacznej wartości lub jeżeli sklep ma wątpliwości co do jego autentyczności.

 

Zakupy na raty

1. Credit Agricole Raty

Skorzystaj z opcji płatności Credit Agricole Raty i wybieraj to, co najlepsze.

Przekonaj się jakie to proste:

  • przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty znajdziesz klawisz "CA Raty" oraz link do kalkulatora kredytowego,
  • gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie,
  • z rat skorzystasz do max. kwoty 20 000 zł,
  • samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa,
  • szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu,
  • umowę i zakupy dostaniesz do domu.

Marcin Cyrkler "Kupmeble.pl" oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

Jak to działa ?

Złóż zamówienie poprzez formularz na stronie sklepu, dodając produkt do koszyka wybierz formę płatności “Credit Agricole Raty”, następnie należy wypełnić dane zamawiającego, przejść dalej do podsumowania, jeżeli wszystko się zgadza po kliknięciu "Zamawiam" system przekieruje nas do wniosku kredytowego on-line. Minimalna wysokość kredytu to 500 zł.

Klikając na poniższy link możesz obliczyć przybliżoną wysokość miesięcznej raty oraz przykład reprezentatywny:


Przykład reprezentatywny dla promocji raty 0%.

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 1 700 zł, całkowita kwota do zapłaty 1 700 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 9 miesięcznych równych rat w wysokości 170 zł oraz ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 170 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 22.03.2018 na reprezentatywnym przykładzie. Przy składaniu wniosku o kredyt mogą być potrzebne dokumenty poświadczające dochody. Wysokość przyznanego kredytu zostanie wyliczona po zbadaniu zdolności kredytowej. Lista akceptowanych przez Bank dokumentów znajduje się na stronie internetowej Credit Agricole Bank Polska S.A. pod adresem www.credit-agricole.pl oraz w punkcie sprzedaży Partnera.  Podany materiał ma charakter informacyjny. Kupmeble.pl w imieniu Credit Agricole Bank Polska S.A. wykonuje czynności faktyczne związane z zawarciem umowy kredytu na zakup towarów i usług.

 

2. Santander Consumer Bank

Wybierz towar i złóż wniosek

Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Następnie należy wypełnić dane zamawiającego, przejść dalej do podsumowania, jeżeli wszystko się zgadza po kliknięciu "Zamawiam" system przekieruje nas do wniosku kredytowego on-line. Wypełnij e-wniosek wybierając najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną. Prześlij uzupełniony e-wniosek do Banku.

Czekaj na kontakt konsultanta

Konsultant Banku zadzwoni do Ciebie w celu uzupełnienia dodatkowych danych

- przygotuj dowód osobisty oraz informacje nt. wysokości i źródła dochodów.

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

Podpisz dokumentację kredytową

Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy o kredyt.

1. Umowa online.

Santander Consumer Bank udostępni do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF), z którą zapoznanie się potwierdzisz również elektronicznie. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, należy zrealizować przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w Panelu Klienta.

2. Umowa doręczona za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Santander Consumer Bank wyśle do Ciebie kurierem dokumentację kredytową. Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego. Następnie złóż podpisy w oznaczonych miejscach, dołącz dodatkowe dokumenty (jeśli były wymagane) i przekaż kurierowi.

Dostawa towaru

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) lub podpisanej (Kurier) dokumentacji kredytowej i jej pozytywnej weryfikacji, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Warunki promocji Raty 10x0%

Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. dla propozycji 10x0%, zawartego na 10 miesięcy, wyliczenia dla przykładu reprezentatywnego na dzień 28.09.2017 r. są następujące: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 0%; cena towaru 1000,00 zł; stała stopa oprocentowania kredytu 0%; całkowita kwota kredytu 1000,00 zł; całkowita kwota do zapłaty 1000,00 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł; wysokość 10 równych rat miesięcznych 100,00 zł. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl


3. Raty PayU

Złóż zamówienie poprzez formularz na stronie sklepu, dodając produkt do koszyka wybierz formę płatności "zakupy na raty" następnie w kolejnym kroku, po podaniu danych adresowych, wybierz formę płatności Raty PayU. Po złożeniu zamówienia odczekaj chwilkę (ok. 3 sek.), aż na stronie wyświetli się formularz wniosku kredytowego PayU, następnie złóż wniosek online.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

 

Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i sprawdzone. Niektóre produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia klientowi produktów bez wad.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie,  np. mailem lub pocztą. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecamy załączenie zdjęć obrazujących powstały problem.

Do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy podać numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży. Reklamacje rozpatrywane są w trybie pilnym, a odpowiedź na zgłoszoną reklamację przesyłana jest w formie pisemnej z informacją w jaki sposób zostanie ona załatwiona i w jakim terminie.

 

Zwrot towaru

Z zamówienia można zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru. Zwrotom nie podlegają meble, które zostały wykonane indywidualnie, lub zmienione wg. indywidualnych preferencji klienta. Produkty tapicerowane w naszym sklepie wykonywane są wyłącznie pod zamówienie klienta, w związku z czym prawo do zwrotu w takich przypadkach nie przysługuje, na podstawie art 38 pkt 2 ustawy o prawach konsumenta. Tabela kolorów pokazana na stronie ma charakter orientacyjny, są to wybrane próbki tapicerek, próbki wybranych kolorów wysyłamy pocztą na życzenie.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientom nie będącym jednocześnie konsumentami, a więc w myśl art. 43.1 Kodeksu Cywilnego będącego przedsiębiorcą nabywającym rzecz w celu związanym z działalnością zawodowa lub gospodarczą.

 

Procedura zwrotu towaru:

1) Złożenie w dowolnej formie oświadczenia odstąpienia od umowy zawieranej na odległość - wzór oświadczenia.

2) Odesłanie towaru na własny koszt. Jeżeli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę do 300 zł.

3) Po sprawdzeniu przesyłki przez pracownika magazynu wystawiamy fakturę korygującą. Sklep może umniejszyć wartość wpłaty w przypadku, gdy produkt będzie uszkodzony lub będzie nosił widoczne ślady użytkowania, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4) Potwierdzenie kopii faktury korygującej mailem lub pocztą.

5) Zwrot wpłaconych pieniędzy za zakupiony mebel oraz koszt dostawy opłacony przy składaniu zamówienia. Należność zwracana jest na konto, z którego zaksięgowaliśmy wpłatę. W przypadku przesyłek płatnych gotówką przy odbiorze niezbędne jest przesłanie nam numeru konta.

UWAGA: Produkty zwracane nie muszą być w oryginalnych opakowaniach, prosimy jednak o ich staranne zapakowanie, gdyż sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie zleconym przez Klienta.
 


Program lojalnościowy
Zbieraj punkty i wymieniaj je na bony zakupowe - nawet do 150 zł.
Punkty otrzymasz za zakupy w sklepie oraz za ocenę produktów.
1 pkt
za 1 zł