Warunki zakupu

 

» Złożenie zamówienia  » Terminy realizacji  » Dostawa  » Płatności  » Zakupy na raty  » Reklamacje  » Zwrot towaru 
 

 

 

Złożenie zamówienia

Zamówienie składa się poprzez formularz na stronie produktu, gdzie określa się cechy produktu oraz wybiera formę płatności. Po dodaniu produktu do koszyka przechodzi się do kasy, gdzie podaje się dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, miejsce dostawy oraz dane do faktury). W tym momencie można również założyć konto użytkownika aby przy kolejnych zamówieniach nie było potrzeby ponownego wypełniania formularza. W kolejnym kroku pojawi się podsumowanie zamówienia oraz prośba o akceptację regulaminu, po której przechodzi się na stronę płatności elektronicznych PayU i dokonuje zapłaty albo kończy się proces składania zamówienia poprzez zamknięcie strony.

Po złożeniu zamówienia na wskazany wcześniej email wysyłane jest potwierdzenie. Nie jest to jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.Najdalej w kolejnym dniu roboczym pracownik sklepu potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji (telefonicznie lub mailowo) i informuje o dokładnym terminie realizacji zamówienia.

 
Terminy realizacji

Termin realizacji podawany na stronach produktów jest maksymalnym terminem jaki potrzebujemy na zorganizowanie wysyłki mebli. O dokładnym terminie realizacji informujemy w momencie potwiedzenia zamówienia. W dniu wysyłki informujemy o tym fakcie mailowo, a w przypadku przesyłek wielkogabarytowych telefonicznie.

W przypadku zamówienia kilku produktów z różnymi terminami realizacji produkty dostarczane są oddzielnie. Możliwe jest ustalenie ze sklepem aby wszystkie meble zostały skompletowane na magazynie i dostarczone razem z ostatnim produktem, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami.

 
Dostawa

Koszty dostawy wyszczególnione są na karcie każdego produktu, przy zamówieniach o wartości większej niż 3000 zł transport jest bezpłatny. Przy takich zamówieniach wymagamy wpłaty 30% zaliczki. W przypadku zamówień złożonych z kilku produktów, których łączna wartość nie przekracza tej kwoty istnieje możliwość negocjacji kosztów dostawy.

Dostawy realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich.  O szczegółach dostawy informujemy pisemnie w dniu wysyłki przesyłając mailem dokładne informacje m.in. numer listu przewozowego oraz link do strony firmy kurierskiej, pod którym można uzyskać kontakt do kuriera lub sprawdzić status przesyłki.

Godziny doręczeń są różne dla różnych oddziałów firmy kurierskiej, jeżeli jest taka potrzeba prosimy o kontakt w dniu dostawy z oddziałem firmy kurierskiej, podając numer listu przewozowego można uzyskać informację o planowanej godzinie doręczenia.

Kurierzy starają się dopasować do klientów indywidualnych i dostarczać przesyłki w godzinach po południowych, nie zawsze jest to jednak możliwe. Jeżeli dostawę możecie Państwo przyjąć wyłącznie w takich godzinach prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w uwagach zamówienia. Sprawdzimy taką możliwość przed wysyłką mebli, skorzystamy z usług innej firmy kurierskiej lub zaznaczymy odpowiednią opcję na liście przewozowym, może to się jednak wiązać z dodatkowymi opłatami, o których wcześniej poinformujemy.

Przy dostawie mebli, których masa przekracza 30 kg oraz przy przesyłkach paletowych kurier nie doręcza paczek “pod drzwi”, należy odebrać je z samochodu i samemu zorganizować wniesienie.

Przy przyjęciu dostawy prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu opakowań w obecności kuriera. W przypadku płatności przy odbiorze sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy sporządzić protokół szkody, wypełniając go zgodnie ze stanem faktycznym czyli jeżeli opakowanie było uszkodzone należy zaznaczyć w protokole “uszkodzone opakowanie”. Jeżeli przesyłka jest ewidentnie uszkodzona lub np. słychać potłuczone szkło możliwe jest odmówienie przyjęcia takiej dostawy i poinformowanie sklepu o tym fakcie. 

Odmowa przesyłki w innym przypadku, w szczególności przy zamówieniach wysłanych "za pobraniem", może wiązać się z obciążeniem przez sklep kosztami przesyłki oraz zwrotu towaru. Zamówienie można anulować najdalej do momentu wysłania mebli przez sklep.

 
Płatności

Dostępne formy płatności pokazane są na stronie każdego produktu :

  • przelew bankowy – przelew elektroniczny PayU lub przelew tradycyjny, bezpośrednio na konto sklepu, które znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie. 
    Przy terminach oczekiwania dłuższych niż 2 tygodnie nie wymagamy pełnej płatności przed zleceniem zamówienia do realizacji. Pełna płatność wymagana jest na 2-3 dni przed planowaną datą wysyłki mebli.
  • płatność gotówką przy odbiorze
  • karta kredytowa
  • zakupy na raty
  • odbiór osobisty z magazynu w Gowarzewie

Sklep może prosić o przedpłacenie częściowej zaliczki przed wykonaniem zlecenia jeżeli : produkt wykonywany jest pod zamówienie klienta, jeżeli zamówienie jest znacznej wartości lub jeżeli sklep ma wątpliwości co do jego autentyczności.

 
Zakupy na raty

Udostępniamy dwa systemy ratalne, raty Santander oraz raty PayU.

1. Raty Santander

Złóż zamówienie poprzez formularz na stronie sklepu, dodając produkt do koszyka wybierz formę płatności “zakupy na raty”. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzimy je telefonicznie oraz wygenerujemy i prześlemy zwrotnie indywidualny link do wniosku kredytowego.

Więcej informacji o zakupach ratalnych przez internet znajduje się na stronie :

Jak kupić na raty... 

Klikając na poniższy link możesz obliczyć przybliżoną wysokość miesięcznej raty : 

Oblicz ratę

2. Raty PayU

Złóż zamówienie poprzez formularz na stronie sklepu, dodając produkt do koszyka wybierz formę płatności "zakupy na raty" następnie w kolejnym kroku, po podaniu danych adresowych, wybierz formę płatności Raty PayU. Po złożeniu zamówienia odczekaj chwilkę (ok. 3 sek.), aż na stronie wyświetli się formularz wniosku kredytowego PayU, następnie złóż wniosek online. 

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

 
Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i sprawdzone. Niektóre produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia klientowi produktów bez wad.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie,  np. mailem lub pocztą. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecamy załączenie zdjęć obrazujących stwierdzoną wadę fizyczną, aczkolwiek nie jest to konieczne. Do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy podać numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży. Reklamacje rozpatrywane są w trybie pilnym, a odpowiedź na zgłoszoną reklamację przesyłana jest w formie pisemnej z informacją w jaki sposób zostanie ona załatwiona i w jakim terminie.


Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, 
- złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
- złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 
Zwrot towaru

Z zamówienia mozna zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru. Zwrotom nie podlegają meble, które zostały wykonane indywidualnie, lub zmienione wg. indywidualnych preferencji klienta. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientom nie będącym jednocześnie konsumentami, a więc w myśl art. 43.1 Kodeksu Cywilnego będącego przedsiębiorcą nabywającym rzecz w celu związanym z działalnością zawodowa lub gospodarczą.

Procedura zwrotu towaru :

1) Złożenie w dowolnej formie oświadczenia odstąpienia od umowy zawieranej na odległość - wzór oświadczenia

2) Odesłanie towaru na własny koszt. Jeżeli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę do 300 zł.

3) Po sprawdzeniu przesyłki przez pracownika magazynu wystawiamy fakturę korygującą. Sklep może umniejscyć wartość wpłaty w przypadku jeżeli produkt będzie uszkodzony lub będzie nosił widoczne ślady użytkowania, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4) Odesłanie do sklepu skanu podpisanej kopii faktury korygującej mailem lub pocztą

5) Zwrot wpłaconych pieniędzy za zakupiony mebel oraz koszt dostawy opłacony przy składaniu zamówienia. Należność zwracana jest na konto, z którego zaksięgowaliśmy wpłatę. W przypadku przesyłek płatnych gotówką przy odbiorze niezbędne jest przesłanie nam numeru konta

UWAGA : Produkty zwracane nie muszą być w oryginalnych opakowaniach, prosimy jednak o ich staranne zapakowanie, gdyż sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie zleconym przez Klienta.